30 Haziran 2016 Perşembe

KÖY ÇORBASI

Bugünde köy çorbası yapalımmı?
2 su bardağı buğday
2 su bardağı barbunya fasulye
2adet mısır veya konserve.
2adet kuru soğan.
Tuz,karabiber
1büyük çay bardağı sıvıyağ.
İlk olarak buğdayı sıcak suda 2 saat şişmesini bekleyin..
Barbunyayıda ayrı bir yerde şişirin..
Ben taze mısır kullandım,bıçakla güzelce kıyın mısırı..
Ben düdüklü tencerede yaptım daha kolay pişiyor.
Soğanları yemeklik doğrayın.sıvıyağla sararana kadar kavurun.. Uzerine buğdayı suyuyla beraber,Barbunyayı süzerek ve en son mısırlarıda ilave edin..tuz ve karabiber ilave edin suyunuda döküp düdüklü tencerenin kapağını kapatın..
Kaynadıktan sonra 15 dakika pişirdim...
Trabzonda meşhur bir çorbadır..
Trabzonlular buradamı bilen vardır mutlaka..🤗🤗
Haydi görelim Trabzonluları 😄😄😄
Çok lezzetli bir çorbadır mutlaka deneyin derim...
Bundan sonra yöremin yemeklerinden daha çok paylaşacağım sizlerle..😉😉😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder